18 Mayıs 2008 Pazar

Yol arkadaşım üzerine yapilan roportajdan fotograflar


1 yorum:

Adsız dedi ki...

Yol arkadaşımı başından beri zevkle izliyordum, ancak son 3-4 bölüm diziyi seyretmeyi bıraktıracak kadar kötü. Bunun nedeninin Çağan Irmak'ın senaryoyu bırakmasına bağlıyorum, basit-sıradan bir hikaye haline geldi. siz oyuncular da bunun farkında olmalısınız, ayrıca "kasabanın sırrı " filminden alıntılar var, özgünlüğü kayboldu. Lütfen Çağan Irmak tekrar senaryoya dahil olsun. Dizideki karakterler bile farklılaştı, ne Ayla Ayla, ne Meserret Meserret, ne de diğerleri. Sizlerden ricam özellikle son bölümü ( 6 nisan ) izleyin ve özeleştinizi yapın. Artık bu hikaye ne Çağan Irmak ismine, ne Cunda ve Ayvalık'ın güzelliklerine ne de siz değerli oyunculara yakışmıyor. Rukiye karakterinin showu gibi oldu dizi ve de çok sıkıcı, anlamsız, mesajdan yoksun, hiçbir şey vermeyen..Ben star tv sitesindeki yorumlara erişemediğim için buraya yazdım, umarım senaristler dahil hep beraber bu yazılanları dikkate alırsınız. Bunlar sadece benim fikrim değil, etrafımda benim gibi yüksek eğitimli, meslek sahibi pek çok insanın ortak fikri, ve bu dizi böyle bir seyirci kitlesini kaybediyor..Hepinize başarılar dilerim. Süreyya