19 Aralık 2007 Çarşamba

Sinekli Bakkal ATV'de!

Sinekli Bakkal geçtiğimiz perşembeden itibaren Atv ekranlarında... Başrol Oyuncusu Özge Özberk, Rolüm için yeniden Kur'an okumaya başladım diyor.

Halide Edip Adıvar'ın Sinekli Bakkal adlı kitabından uyarlanan dizide I. Abdülhamid ve Meşrutiyet dönemi Osmanlısı'nda Doğu-Batı çekişmesinin anlatılıyor. Özge Özberk'in canlandırdığı karakter ise Rabia, 'Bu romanı ortaokul yıllarında okumuştuk. Şimdi tekrar okudum. Beni inanılmaz heyecanlandırdı. Oyunculuk anlamında gerçekten sınırlarımı zorlayabileceğim bu rolü kabul ettim' dedi. Canlandıracağı karakter için yeniden Kur'an okumaya başladığını da söyleyen güzel oyuncu , rolü için yaptığı hazırlıkları şöyle anlattı: 'Rabia hafız. Sesinin güzelliği ile nam salıyor. Hiç nota bilmediği halde ilahiler okuyor. Zaten ben de Rabia gibi Kur'an okuyorum. Rahmetli anneanneciğim ilkokul yıllarında birebir öğretti, her gün bir sayfa okuyarak yarıya gelmiştim. Arapça okuyabiliyorum, tınısını falan da çok severim.'

Hiç yorum yok: