18 Ocak 2008 Cuma

50 Soruda Özge Özberk: Alice Harikalar Diyarında


ALiCE HARiKALAR DiYARINDA

Özge Özberk şu sıralar çok heyecanlı.LJünkü biz bu röportajı yaparken büyük aşkıyla evlenmesine sadece 10 gün kaldı.Yani siz bu röportajı okurken o çiçeğŸi burnunda,evli bir kadın olacak.Hayata hep güzel tarafından bakmayı başaran Özberk'le röportaj yaparken hakkında öğŸrenmedik hiçbirşey bırakmadık.

1-İsminizi kendiniz koyacak olsaydınız ne koyardınız?
Hep Harikalar Diyarı'nda kalmak için adım Alice olsun isterdim.

2-Hayatta en utandığŸınız an?
Her iltifat aldığŸımda utanırım.

3-Kaç yaşında aşık oldunuz,adı neydi ve nasıl biriydi?
ilkokuldaydım ama şimdi ismi neydi unuttum...Bir kız daha vardı ondan hoşlanan.Sürekli sorardım ''Onu mu seviyorsun,beni mi'' diye?

4-Bugüne kadar birinin sizin için yaptığŸı en romantik şey nedir?
Sevgilim Hayim'in evlilik teklifi.Detay vermem ama gerçekten çok romantikti.

5-Bir erkeğŸin önce nesine bakarsınız?
Gözlerine sanırım.Çünkü en anlamlı yerler gözlerdir,çok şey anlatır.

6-Sevgilinizin özel eşyalarına baktığŸınız,cep telefonu mesajlarını okuduğŸunuz oldumu?
Bu tamamen karşılıklı güvenle ilgili.Ben sevgilime güveniyorum,hiç aklımdan geçmez özel eşyalarını karıştırmak.Sadece gecenin körü bir mesaj gelirse önemli bir şey olup olmadığŸını sorarım.

7-Sevgilinizin sizi aldattığŸını görseniz...
Eeee...Umarım görmem.Düşünmek bile istemiyorum.Tabii canım kim isterki.

8-Hiç sevgilinizi aldattığŸınız oldu mu?
Hayır.Karşılıklı güvensizliğŸin olduğŸu her yerde aldatma olur.ilişkiiyi aldatmaya iten en önemli neden,güvensizlik ve kıskançlıktır bence.Bu noktada da ilişkiyi bitirmek gerekir.

9-Sevgilinize nasıl hitap edersiniz?Canım,aşkım,hayatım vs...
Bi'taneciim.

10-Bir erkekte en tahammül edemediğŸiniz şey nedir?
Bakımsız olması.Birde aşırı kıskanç erkeğŸe tahammül edemem.

11-Aşkta terk eden mi,terk edilenmisiniz?
Koşullar ne getiriyorsa odur.

12-Aşkın ömrü sizce ne kadar?
Sizi tükettiğŸi kadardır.3-5 yıl diye bi kıstas olmaz.Bence bir ilişki ancak aldatma söz konusu olursa biter.Zaten başka hangi nedenle bitebilirki bir ilişki.EğŸer sevgi ve saygı varsa her şeyin orta yolu budur.

13-En uzun ilişkiniz ne kadar sürdü?
Üœç buçuk yıldır son hızla sürüyor çok şükür.

14-Aşık olduğŸunuzu nasıl anlarsınız,nasıl belirtiler gösterirsiniz?
Bellli etmediğŸimi sanıyordum ama Hayim anlamış.Aşık olduğŸumda enerjim yükselir.Çok oğŸal olurum.Ben genelde hiç dırdır yapmam sıkmam sevgilimi.ilişkimizin bu kadar güzel gidiyor olmasının sebebi biraz da bu olabilir.

15-Hayatınızdaki en büyük hayal kırıklığŸı?
Büyük bir hayal kırıklığŸı yaşamadım.Benim için çok sevdiğŸim insanların hayatımdan gitmesi hayal kırıklığŸıdır.Mesela anneannemin ölümü gibi.''Ödül alamadım'' gibi şeylere üzülmek saçma ve boş geliyor bana.

16-Size kazık atan birinden nasıl intikam alırsınız?
intikam duygum yoktur,sadece ilişkimi keserim.

17-Hiç kapılarıaçtırmak için adınızı kullandınız mı?
Çok gerekliyse,o kapıdan girmek önemliyse,evet kullanabilirim.

18-Sürekli mırıldadığŸınız şarkılar...
Genelde duyduğŸum bütün melodiler takılır dilime ama özellikle bir şarkı yoktur.

19-Hesabıınıza yanlışlıkla 100 bin Dolar yatırsalar ne yaparsınız?
Bu kadar büyük bi yanlışlık bana gelmez.Denk gelse bile sonrasına iki katına patlıyacağŸıma baştan düzeltirim yanlışlığŸı.

20-Birinin arkasından konuşurken yakalandığŸınızda ne yaparsınız?
Bir teşekkür alırım,çünkü eminim kötü konuşmuyorumdur.

21-Kontrolünüzü kaybettiğŸinizde en çok yaptığŸınız şey?
Derin nefes almak,10'a kadar saymak.Sinirim yine de geçmezse,kırabileceğŸim bir şey bulmak.

22-Hangi durumda birine yalvarırsınız?
Zor durumda olan birine yardım edebileceksem...

23-Bir kıyafet balosuna hangi kıyafetle gitmek isterdiniz?
Kesinlikle 70'ler...Çünkü en eğŸlenceli,en civcivli dönem.EğŸlenelim,coşalım.Aman ölümlü dünya!

24-Bugüne kadar yaptığŸınız en çılgınca şey?
Las vegas'ta upuzun ve çok hızlı giden trenlere binmiştim.Trende tepetaklak dönerken çığŸlıkla karışık,Hayime küfürler yağŸdırmıştım ama indikten sonra ''iyi ki yapmışım'' demiştim.

25-Dünyada herhangi bir yer olsaydınız neresi olurdunuz?Neden?
ibiza.insanlar ibiza'yz sadece ve sadece eğŸlenmek için gidiyorlar.ibiza'nın yanında küçük bir ada var orada da insanlar konuşmuyor bile.YaşadığŸınız huzuru kelimelerle anlatmak mümkün değŸil.

26-Sizi üç kavramla özetleseler ne derlerdi?
Pozitif,içten,dürüst.

27-En beyendiğŸiniz politikacı kim ve neden?
Bu konuda çok kararsızım.

28-Hangi koşulda yalan söylersiniz?
Biraz önce ''dürüst'' diye tanındığŸımı söylediğŸim için ''Hiç bir koşulda'' demek zorundayım.

29-Sizce yaşaan en seksi star kim?
Madonna.Her daim,her şeyiyle ve her şekilde...

30-Dünyada hangi starla aynı projede yer almak istersiniz?
Edward Norton.OlağŸan üstü bir oyuncu,çok başarılı.

31-Şimdiye kadar sizi en çok etkileyen film hangisiydi?
Yakın dönemde,her yönüyle ''Babil'' filmi beni çok etkiledi.

32-En büyük korkunuz?
Ailem ve sevdiklerimde ayrı kalmak.

33-Hiç estetik ameliyatı geçirdiniz mi?
Burun operasyonu geçirdim.

34-En korkunç kabusunuzu hatırlıyormusunuz?
Hayır.Hep güzel şeyler görürüm,çok da hatırlamam doğŸrusu.

35-Sürekli yaptığŸınız ama başkaları tarafından tuhaf karşılanan şey?
Sürekli yaptığŸım ve tuhaf karşılanan bir alışkanlığŸım yok.

36-Hiç intihar etmeyi düşündünüz mü?
Çok cahilce buluyorum.Ölümcül sayılabilecel bir şry için biledeğŸmez.Çünkü intahar çözüm değŸil.

37-Hayatınızın amacı nedir?
Mutlu olmak ve iyi projelerde yer almak.

38-Terapistiniz varmı?
Hayır.Hiç ihtiyaç duymadım.

39-En son neye güldünüz?
Bir magazin programında,Lerzan Mutlu ve Emel MüftüoğŸlu arasındaki atışmaya.

40-Lakabınız varmı?
Gügüsh.

41-UnutamadığŸınız tatiliniz?
Hayim'le gittiğŸim ilk tatilim.Tekne tatili yapmıştık ve bu tatilde birbirimize aşık olmuştuk.

42-Sizce Avrupa BirliğŸi'ne ne zamn gireceğŸiz?
''En kısa zamanda'' demeyi çok isterdim.

43-Bir çocuğŸa hayata dair ne öğŸüt verirdiniz?
Hayata sadece ve sadece çok sevdiğŸin işi yap.Başarı zaten arkasından gelir.

44-YaşadığŸınız en büyük acı nedir?
AnneanneciğŸimin vefatı.O benim için ikinci bir anneydi.Her anım onunla geçti.Ben anneannemin kopyasıyım.NeşemizpozitifliğŸimiz...

45-Yüzyılın dahisi olarak seçtiğŸiniz üç isim?
Müzik anlamında herşeyiyle Madonna.

46-Bir zaman makinası olsa hangi çağŸa giderdiniz?
YeniçağŸa.Yenilikler beni her zaman heycanlandırır.

47-Mecliste görmek istediğŸiniz üç isim?
Özel bir isim yok

48-Hayattaki en büyük mülkünüz?
Uzun zamandır çok yoğŸun çalıştığŸım için uyumak en büyük lüksüm.

49-Vücudunuzun en beyendiğŸiniz ve beyenmediğŸiniz yerleri?
BeyenmediğŸim yerim ayaklarım,beyendiğŸim yerimse ellerim.

50-Son söz?
Mutlu ve eğŸlenceli bir yaz diliyorum.Umarım herkes hayatının aşkıyla bir an önce karşılaşır.

Kaynak: Özge Özberk Resmi Site

3 yorum:

Adsız dedi ki...

seni çok seworum bn aysun tanıdın mıbilemem ama 11 ekim 2008 de ayvalığa sete gelmiştiniz fotoraf çkilmöiştik iyiyşallah bi daha gelirsiniz e byük arzumda bu ve bnde büyüyünce tiyatro bölümüne gidece ğim;)

Adsız dedi ki...

demişsiniz ki röportajda her yönüyle her dailm madonna bence siz
her yönünüzle ondan daha iyisiniz sizi öyle çok sewiorum ki gözüme ne çarparsa çarpsın gözüme siz geliorsunuz sizi çok seviyorum allahım karşıma çıktığınızdan beri size öyle bir bağlandım ki hayattta kopamam sizi çok ama çok seviyorum son bi kaç kez görmek için her türlü tehlikeye varım gündemde olmak isteyen ve türkiye birincisinden de sempatik ve güzelsiniz =)aysun kıngır

Adsız dedi ki...

merhaba ben aysun ilk olarak röportajınızda her daim her yönüyle madonnna demişsiniz bence siz her yönünüzle sempatikliğiniz vede güzelliğinizle onu arka plana atarsınız. Sizi ilk gördüğüm andan beri çok seviorum ve 2rkadaşlarımı da adınızı söylemekten bıktırdım ama alıştılar benim sayemde hayran kitleniz çoğalıor bencilce oldu sanırım sizi çok sevioruz iyişallah gelecek projeleriniz ve şimdikiler olumlu sonuçlarla biter.